РЕЄСТРАЦІЯ ЗАЯВИ ЩОДО ОБ’ЄКТА ОРЕНДИ



На майданчику можна зареєструвати три види заявок (далі по тексту – Заявка):

  • Включення об’єкта до Переліку (якщо останній опубліковано як вільне приміщення або у Вас є інформація про приміщення, яке ще навіть не опубліковане в ЕТС). Така заявка реєструється на базі нульового об’єкта орендодавця.
  • На оренду майна (ініціювання оголошення аукціону щодо оренди об’єкта, який вже включено до відповідного Переліку)
  • Продовження договору оренди (діючим орендарем). Якщо такий об’єкт не опубліковано в ЕТС, то заявка реєструється на базі нульового об’єкта орендодавця.

Які документи необхідно завантажувати для кожного виду заявки розбираємо нижче в інструкції.

Порядок створення заявки: Щоб створити заявку необхідно авторизуватись на майданчику. Для цього здійснити вхід до особистого кабінету.

1 крок – оберіть необхідний об’єкт з переліку

Для того, щоб подати Заяву необхідно обрати в меню «Оренда майна» та «Об’єкти оренди». На сторінці майданчика відображатиметься перелік всіх опублікованих в системі Прозорро.Продажі об’єктів оренди. Такі об’єкти можуть бути відкритими для ініціаціі оголошення аукціону, або вже бути зайнятими орендаримя. Інформація про те, вільне приміщення чи ні можна знайти в описі кожного об’єкта.

Для зручного пошуку ви можете скористатись сортуванням за типом об’єкта (нерухоме майно, єдиний майновий комплекс, транспорт або інше) або скористатись параметрами пошуку.

2 крок – створіть заявку на об’єкт 

Обравши необхідний об’єкт зі списку необхідно натиснути на кнопку «Створити заяву на об’єкт» та вам відкриється необхідний функціонал для подачі заяви.

Якщо ви бажаєте зареєструвати заяву з самого опису об’єкта, у такому разі відповідну кнопку можна знайти внизу сторінки об’єкта.

3 крок – заповніть необхідні електронні поля

1. В першу чергу обирайте «тип заяви»:

  • Заява про включення до переліку – у випадку якщо необхідний об’єкт ще не включили до переліку першого або другого типу, про що зазначено в описі об’єкта на майданчику;
  • Заява на оренду об’єкта включеного в перелік – це ініціація укладення договору оренди з орендодавцем на аукціоні або без аукціону, в залежності від типу Переліку до якого такий об’єкт включено;
  • Заява про продовження договору оренди – це заява від чинного орендаря щодо продовження дії договору на аукціоні або без аукціону, в залежності від умов продовження.

2. В «опис заяви» зазначається основна письмова частина заяви. Наприклад, якщо у вас заява на продовження договору зазначайте вид продовження – на аукціоні або без аукціону, пропонований строк договору або графік використання об’єкта, опис документів що додаються та дані про договір або інші суттєві умови, що на ваш погляд мають бути відображені.

Але звертаємо увагу, що така опублікована інформація є доступною для всіх користувачів системи та не підлягає видаленню.

3. «Інформація про заявника» автоматично формується з Особистого кабінету, але у вас є можливість внести зміни до заявника та його контактів.

4. Після заповнення всієї необхідної інформації необхідно натиснути «Зберегти чернетку», що знаходиться в нижній правій частині форми заяви. Якщо Кнопка створення чорнетки неактивна – перевірте чи всі поля заповнені. Якщо поле підсвічується червоним – воно обов’язкове для заповнення та без внесення до нього інформації створення заяви неможливе.

Після збереження чернетки у Вас буде можливість завантажити необхідні документи. Внизу сторінки обирайте необхідні файли та завантажуйте до заяви. Перелік необхідних документів в залежності від типу заявки можна знайти в інструкціях на сайті.

На етапі роботи з чернеткою у вас є можливість внести правки та завантажити необхідні документи – натискайте кнопку «Редагувати чернетку» та вносіть необхідні зміни чи доповнення.

Уважно перевіряйте внесену до заявки інформацію, так як після публікації редагування заявки неможливе, як і її видалення.

Які документи необхідно завантажувати до кожного виду заяви та у розрізі виду Переліків дивіться нижче в інструкції

4 крок – ознайомтесь зі згодою на обробку персональних даних та погодьтесь з нею

В створеній заяві, необхідно надати Згоду на збір та обробку персональних даних, після чого з’явиться можливість опублікувати чернетку.

Зверніть увагу, що вся опублікована інформація є публічною та відкрита для перегляду користувачам системи Прозорро.Продажі. Погоджуючись з документом, ви погоджуєтесь на публікацію ваших персональних даних.

Після публікації чернетки Ваша заява буде опублікована в системі та надіслана орендодавцю такого майна для опрацювання.

Яку інформацію та документи необхідно завантажувати до заявки

Інформація сформована на підставі:

  • Закону України “Про оренду державного та комунального майна”
  • Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, що затверджений Постановою КМУ №483.

До заявки на включення об’єкта до Переліку І типу додається:

  • відома інформація про потенційний об’єкт оренди, яка дозволяє його ідентифікувати (зазначається у полі опис заявки);
  • бажаний розмір площі об’єкта в разі, коли заява подається лише щодо частини об’єкта (зазначається у полі опис заявки);
  • цільове призначення, за яким об’єкт оренди планується до використання (зазначається у полі опис заявки), перелік можливого цільового призначення див. нижче в інструкції;
  • бажаний строк оренди, а в разі коли об’єкт планується до використання погодинно, – бажаний графік використання об’єкта (зазначається у полі опис заявки);
  • тип Переліку, до якого пропонується включити об’єкт оренди (зазначається у полі опис заявки);
  • контактні дані заявника (поштова адреса, номер телефону, адреса електронної пошти), а для юридичних осіб – також ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (ця інформація автоматично формується з особистого кабінету заявника).

До заявки на включення об’єкта до Переліку ІІ типу додається:

  • відома інформація про потенційний об’єкт оренди, яка дозволяє його ідентифікувати (зазначається у полі опис заявки);
  • бажаний розмір площі об’єкта в разі, коли заява подається лише щодо частини об’єкта (зазначається у полі опис заявки);
  • цільове призначення, за яким об’єкт оренди планується до використання (зазначається у полі опис заявки), перелік можливого цільового призначення див. нижче в інструкції;
  • бажаний строк оренди, а в разі коли об’єкт планується до використання погодинно, – бажаний графік використання об’єкта (зазначається у полі опис заявки);
  • тип Переліку, до якого пропонується включити об’єкт оренди (зазначається у полі опис заявки);
  • обґрунтування доцільності включення майна до Переліку другого типу (зазначається у полі опис заявки);
  • контактні дані заявника (поштова адреса, номер телефону, адреса електронної пошти), а для юридичних осіб – також ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (ця інформація автоматично формується з особистого кабінету заявника).

Та головне – до заяви необхідно завантажити підтверджуючі документи. Документи визначені Переліком документів, що подаються потенційними орендарями, які звернулися із заявою про включення об’єкта оренди до Переліку другого типу або заявою про оренду об’єкта з Переліку другого типу (див. нижче в інструкції)

Документи подаються в оригіналі або належним чином завірені копії.

Заявка на продовження договору оренди:

Заявка на продовження договору оренди на аукціоні (Перелік І типу)

Орендар звертається до орендодавця із заявою про продовження договору оренди не пізніше ніж за три місяці до закінчення строку дії договору оренди, заява формується в електронному вигляді та до неї завантажуються наступні документи:

  • звіт про оцінку майна та рецензію на цей звіт (здійснюється за рахунок орендодавця);
  • контактні дані заявника (поштова адреса, номер телефону, адреса електронної пошти), а для юридичних осіб – також ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (ця інформація автоматично формується з особистого кабінету заявника).

Важливо звернути увагу:

  • якщо чинний орендар має заборгованість із сплати орендної плати, він не може звертатися із заявою про продовження договору оренду до моменту погашення ним такої заборгованості;
  • якщо орендар не подав заяву про продовження договору оренди у зазначений строк, то орендодавець не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії договору оренди повідомляє орендаря про те, що договір оренди підлягає припиненню на підставі закінчення строку, на який його було укладено;
  • орендар, який бажає отримати компенсацію вартості здійснених ним невід’ємних поліпшень, також подає документи:

– звіт про оцінку (акт оцінки майна) та рецензію на нього

– висновок будівельної експертизи

Важливо! 

Рішенням представницького органу місцевого самоврядування (для комунального майна) на орендаря може бути покладений обов’язок подачі додаткових документів разом із заявою про продовження договору оренди.

Заявка на продовження договору оренди без проведення аукціону (Перелік ІІ типу)

Орендар звертається до орендодавця із заявою про продовження договору оренди не пізніше ніж за три місяці до закінчення строку дії договору оренди.

До електронної заяви на продовження договору оренди без проведення аукціону завантажуються наступні документи:

  • для фізичних осіб: громадян України:

– копія ідентифікаційного коду

– для іноземців та осіб без громадянства – копія документа, що посвідчує особу

  • для юридичних осіб: 

– копія виписки із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

– документи, що передбачені передбачені Переліком документів, що подаються потенційними орендарями, які звернулися із заявою про включення об’єкта оренди до Переліку другого типу або заявою про    оренду об’єкта з Переліку другого типу (див. нижче в інструкції)

Заявки на оголошення аукціону вже включеного до Переліку І або ІІ типу об’єкта 

Заявка на оголошення аукціону з Переліку І типу

Потенційний орендар через особистий кабінет обирає необхідний об’єкт та додає до електронної заявки наступну інформацію:

  • бажаний строк оренди такого об’єкта (зазначаються в описі заявки),
  • графік погодинного використання об’єкта, у разі необхідності (зазначаються в описі заявки),
  • контактні дані потенційного орендаря (автоматично формується з особистого кабінету потенційного орендаря).

Заявка на об’єкт, що включений до Переліку ІІ типу (ініціація інформаційного повідомлення):

Потенційні орендарі, що визначені ч. 1 та ч. 2 ст. 15, для оренди об’єкта, що включено до переліку ІІ типу подають через майданчик електронну заяву шляхом заповнення електронної форми та завантаження електронних копій документів.

До електронної заяви на продовження договору оренди без проведення аукціону завантажуються наступні документи:

  • бажаний строк оренди,
  • згода сплачувати орендну плату, розмір якої визначається відповідно до Методики розрахунку,
  • орендної плати;

– для фізичних осіб: громадян України:

  • копія ідентифікаційного коду,
  • для іноземців та осіб без громадянства – копія документа, що посвідчує особу;

– для юридичних осіб: 

  • копія виписки із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
  • документи, що передбачені передбачені Переліком документів, що подаються потенційними орендарями, які звернулися із заявою про включення об’єкта оренди до Переліку другого типу або заявою про оренду об’єкта з Переліку другого типу (див. нижче в інструкції).



Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *